Augusztus 4-től Mobility és Pump Intervall órák Tőzsér Györgyivel

Aréna Fitness új edzés Tőszér Györgyi Mobility és Pump Intervall csoportos órák

Augusztus 4-től Mobility és Pump Intervall órák Tőzsér Györgyivel


Augusztus 4-től ÚJ OKTATÓVAL és ÓRÁVAL bővül az órerend!!!
Szerda reggelenként Mobility és Pump Intervall csoportos edzéseket tart Tőzsér Györgyi.


ÚJ ÓRÁK és ÚJ EDZŐ: Mobility és Pump Intervall csoportos órák augusztus 4-től, szerda reggelenként Tőzsér Györgyivel❗️ 

Leírás a Mobility és a Body Pump edzésről, a tipikus gyakorlatokról és a várható előnyeikről:

A Mobility egy olyan csoportos óra típus, mellyel sokat tehetünk az ízületek egészségéért, a jobb regenerációért és a fájdalommentes mindennapokért.

Hétköznapi nyelven a mobilizáció fontosságáról: olyan otthon is végezhető gyakorlatokat, illetve gyakorlatsorokat mutatok meg és tanulunk meg együtt, amelyek garantáltan javítják és karbantartják az ízületek mozgástartományát. Ez Ennek eredményeképpen segítenek enyhíteni a térdünk, csípőnk, hátunk és a nyakunk gyakori fájdalmait, és egyúttal gyorsítják a regenerációs folyamatokat. A mobility gyakorlatok célja, hogy az edzésen és a hétköznapi életben is előforduló mozgásmintákat limitációk és fájdalmak nélkül végre tudjuk hajtani. Az órán megmutatjuk az SMR henger helyes használatát is, hogy azt biztonságosan és hatékonyan tudjuk alkalmazni.

Ha edzel, sokat ülsz az irodában, fizikai munkát végzel, alaposan kizsákmányolod a tested, a mibilizálással vissza tudjuk adni izmainknak, ízületeinknek amit elveszünk tőlük.

A Pump Intervall csoportos, tárcsákkal, súlyzóval, zenére végzett edzésforma. Az edzés végrehajtása során nagyobb súlyokkal, meghatározott ideig (45mp) végrehajtott alapgyakorlatokat  –  guggolás, kitörés, fekvenyomás, felhúzás, evezés stb.- végzünk. A Pump intervall átmenetet képez a konditermi edzés és az aerobik között.

Tonizálja, és formálja a tested, felpörgeti a pulzusod, fejleszti a koordinációs készséged, növeli az erő-állóképességed – ezáltal az egyik leghatékonyabb módja az alakformálásnak és a felesleges kilók eltüntetésének a lehető leggyorsabban( a megfelelő etkezéssel)! Olyan edzéstípus, amely nők és férfiak, kezdők és haladók számára egyaránt ajánlott.

A dinamikus, mindenki által jól ismert zene és egyszerű koreográfia teszi igazán élvezetessé az edzést.

Az óra menete, ilyen edzésre számíthatsz: 
Az edzés során kézi súlyzókat, saját testsúlyt és tárcsákat használunk. A súly nagyságának helyes megválasztásában az edző segít! A bemelegítést követően izomcsoportról izomcsoportra haladva dolgoztathatod meg tested minden területét, majd az órát alaposnyújtással zárjuk, ami által növelhetjük testünk rugalmasságát és elkerülhetjük az izomlázat és a sérüléseket!


A várható eredmények:
• edzésenként akár 600 kalória mínusz (megfelelő táplálkozás mellett)
• formásodhatsz, szálkásodhatsz
• feszes, látványos, de nem megnövekedett izomzatot eredményez
• növeli az erő-állóképességed (ne félj, nem fogsz hatalmas izomtömeget építeni……)
• fejleszti a koordinációs készséget
• erősíti az önbizalmad

 

Várunk sok szerettel!

Aréna Fitness